PYRAMID teikia nemokamą nuotolinę pagalbą pirmą kartą pasijungiant ir susikonfiguruojant įrangą 

Nemokama pagalba galioja tik baziniam vaizdo stebėjimo įrangos konfiguravimui vieną kartą per 30 dienų nuo pirkimo dienos. 

Pagalba teikiama kasdien nuo 10:00 iki 21:00 valandos.

Prieš atliekant nuotolinę pagalbą, jūs turite pasiruošti:

1. Stebėjimo įranga turi būti pajungta - tinkamai sujungti kabeliai ir įjungtas maitinimas.

2. Stebėjimo įranga turi būti sujungta UTP kabeliu su jūsų interneto maršrutizatoriumi-modemu (tai negalioja tik kameroms, turinčioms tik WIFI jungtį).  

3. Turėti įjungtą kompiuterį su Windows programine įranga. Kompiuteris turi būti toje pačioje vietoje, kaip ir stebėjimo įranga, ir prijungtas laidu arba per WIFI prie to paties interneto modemo-maršrutizatoriaus. 

4. Jei buvo pakeisti įrangos prisijungimo vardas ir/arba slaptažodis, žinoti prisijungimo duomenis.

5. Turėti prekių įsigijimo dokumentą, kad konsultantas galėtų patikrinti, ar jums gali būti taikoma nemokama nuotolinė pagalba ir kokia įranga buvo įsigyta.  

6. Atsisiųsti ir paleisti kompiuteryje programą:

AnyDesk Jei nepavyksta paleisti programos, čia rasite instrukciją, kaip tai padaryti 

 

7. Techninės pagalbos konsultantui pateikite programoje rodomą ID ir slaptažodį.  

Po konsultanto darbo pabaigos uždarykite ir pašalinkite programas, kurios bus nebenaudojamos.

 

 

Grįžti į Techninė pagalba