Prekių katalogas

Grąžinimo sąlygos

  • Prekių grąžinimas ir keitimas.

    1. Pirkėjo įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.

    2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

    3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo ir, jei buvo išduotas, kartu turi būti grąžinamas ir garantinis talonas;
    3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

    4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

    5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

    6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą, išskyrus pirkimo taisyklių 8.5 punkte nurodytus atvejus.

    7. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

    8. Visais atvejais, grąžinant prekes pirkėjas pristato prekes į Pardavėjo buveinę savo sąskaita.

    Apibendrinant, jei įsigyta internetu prekė nepatiko ar netiko, per 14 darbo dienų kreipkitės į mus ir susiderinsime dėl grąžinimo!